2015. szeptember 29., kedd

mesés komód

Kíváncsiságból úgy döntöttem,hogy megpróbálok egy komódot mesefigurásra festeni.
Hát mit mondjak megszenvedtem vele... ez nem az Én világom :) azt nem mondom,hogy soha többet nem készítek ilyesmit,mert ugye SOHA NE MOND,HOGY SOHA :D de nem mostanában lesz a folytatás az biztos :)

Olcsón hozzájutottam pár politúrozott fényes bútorhoz,és az egyiket felavattam :)





Jól átmostam zsírtalanítottam,és neki álltam a festésnek,itt még fogalmam sem volt milyen lesz a minta rajta :(



Elkezdtem mesekönyvek után kutatni,és találtam párat... Rajzolni azt tudok másolás alapján de nem gondoltam volna,hogy megfesteni ilyen nehéz lesz :( Sajna így a végeredmény sem olyan lett mint amilyenre szerettem volna :( Tapasztalat szerzésnek viszont jó volt :) (y)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése