2015. szeptember 6., vasárnap

nagyon rozoga íróasztal

Egy ismerősöm ajánlotta fel,hogy nyugodtan elhozhatom ,ha akarom,mert különben tüzelőként fogja végezni. Természetes hogy elhoztam,amit haza érve meg is bántam :(
A tetejére PVC darab volt szögelve na ami az alatt volt,hát elég undorító látványt nyújtott.





Tetejét úgy döntöttem,hogy papír ragasztással készítem el,és így elérhető a bőr hatás.
Mivel nem volt itthon csak kockás papírom azzal álltam neki.
Itt az a lényeg hogy egyenletlen darabokra tépkedjük a papírt,összegyűrjük,és utána kisimítva rátapétázzuk az asztallapra.

Mikor megszáradt a tapéta ragasztó amivel a tetejét is jól átkentem,diószínű fapáccal színeztem egy rongy segítségével. Szerintem jól sikerült,és igazán mutatós lett a teteje. A fenti képeken jól látszik!



Ilyen volt!

.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése