2015. szeptember 5., szombat

varrógép állványból asztal

Fiamnak vettünk egy kis faházat,és volt benne pár régebbinek mondható bútor (aminek jobban örültem mint a háznak),a teraszon letakarva,2 nap után vettem észre a Singer állványt,nagyon ramaty állapotba volt,de már cipeltem is a kis műhelyembe nagy örömmel.
Teteje nem volt,így egy konyhaszekrény ajtóból készítettem rá tetőt
Rozsdamaróztam,drótkefével jó erősen átkeféltem,és utána festettem is.
Először feketére,de túl steril volt úgy nekem,így zöld,és barna festékkel ismét régiesítettem,kapott egy kis patinát. Asztallappal nem volt sok dolgom,csak zsírtalanítottam,rácsavaroztam,festettem,és stencileztem.
Nekem tetszik :)
Ilyen volt
a falon lévő kulcs,vagy ékszertartót egy régi fiókból készítettem


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése